کانکس چند قلو
کانکس | اتاق پیش ساخته | خانه های پیش ساخته

دو شنبه 11 اسفند 1393
ن : کانکس اسکان سامانه سبز

کانکس چند قلو

زمانی که در یک فضای محدود نیاز به این تعداد اتاق و دفاتر می باشد ، میتوان در این فضا از کانکس دوطبقه استفاده کرد، که تعدادی از اتاق ها در طبقه همکف و تعداد دیگر نیز در طبقه دوم قرار میگیرد.

در این نوع کانکس جهت ارتباط بین طبقه اول و دوم راه پله ای در قسمت بیرونی آن تعبیه می شود، که میتوان گاهی با در نظر گرفتن سایه بانی زیبا بر روی راه پله ، فضای بیرونی کانکس را زیباتر و مورد پسندتر جلوه داد.

امکانات کانکس دوطبقه: در کانکس دوطبقه همانند دیگر کانکس ها میتوان آبدارخانه ، سرویس بهداشتی و تمام امکاناتی که یک ساختمان نیاز دارد را تعبیه کرد.

طریقه ساخت و نصب کانکس دو طبقه: این نوع کانکس به دلیل اینکه دارای ابعاد بزرگی است و امکان جابجایی و حمل و نقل آن از کارگاه به محل مورد نظر مقدور نمی باشد، لذا به صورت چند قلو در کارگاه ساخته می شود و بخش های مختلف آن به محل مورد نظر حمل شده و در آنجا به هم متصل می شوند و گاهی در شرایط خاص در محل نیز قابل اجرا می باشد.

کانکس های فوق در ابعاد مختلف طبق درخواست مشتری بصورت اداری، مسکونی، بصورت یک و دو طبقه، دو قلو و چند قلو دارای فضای خوابگاهی، استراحت، اطاق های کارمندان، مدیران و سالن کنفرانس اجرا شده جهت شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ها، اداره کل نوسازی مدارس استان ها، جمعیت هلال احمر استانها و اورژانس های کشور، ادارات و مراکز نظامی و انتظامی، شرکت های عمرانی و احداث نیروگاه ها، فرودگاه، شهرداری ها، مراکز تحقیقاتی، پالایشگاه ها، مدارس و خانه های معلممورد استفاده قرار میگیرند.

کانکس چندقلو:

کانکس های چندقلو معمولاً زمانی کاربرد دارند که ابعاد کانکس درخواستی مشتری بزرگتر از ابعاد کانکس های روتین شرکت می باشد و امکان حمل آن از کارگاه به محل مورد نظر امکان پذیر نیست ، در این صورت کانکس ها به صورت چند قلو ساخته شده و در محل به هم متصل می شوند. این کانکس ها معمولاً به عنوان کانکس کارگری، کانکس تجهیز کارگاهی، کانکس مسکونی  مورد استفاده قرار می گیرند.

امکانات و متریال کانکس های دوطبقه و چند قلو:

* شاسی از نوع تیرآهن

* اسکلت فلزی از نوع پروفیل سنگین 40×40و 80×40با پوشش ضد زنگ.

* پوشش خارجی ورق گالوانیزه شادولاین ( فرمدار ) رنگ کوره ای.

* پوشش داخلی از جنس P.V.C(دارای عایق پلی استایرن ) .

* تاسیسات کامل (کلید، پریز، روشنایی، سیم‌کشی استاندارد).

* دارای درب و پنجره آلومینیوم.

* امکان پارتیشن بندی داخلی و ایجاد سرویس بهداشتی و حمام و آبدارخانه.

* امکان ساخت با عرض2 مترو 40 سانتی متر یا 3 متر، با طول ۶ الی ۱۲ متر و ابعاد   سفارشی بالای ۱۰۰ متر مربع.

* دارای کفپوش مشمع درجه یک یا پارکت P.V.Cچوب پلاست کره ای طبق در خواست مشتری

 

http://eskansamaneh.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کانکس-اتاق پیش ساخته-خانه های پیش ساخته-فروش کانکس-ساخت کانکس-کاراوان,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانکس | اتاق پیش ساخته و آدرس eskansamaneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.